No właśnie od pewnego czasu zaczyna tykać bez powodu , wolniej lub szybciej, kilka razy albo raz. Sam przekażnik jest sprawny, sprawdzałem w samochodze kolegi.
Może ktoś to już dopadło bo mi brak pomysłów co jest przyczyną
identyczne objawy daje uszkodzona manetka ( przerywacz tyka :? samowolnie a kierunki nie migają ), koszt ok 40 zł w moim przypadku w salonie. Wymieniany był tylko taki pierścień wokół kolumny kierownicy ze stykami, a manetka pozostała stara.
Z tego co pamiętam to wydało mi się podejrzne że aso tak szybko znalazło powód usterki - teraz wiem dlaczego.
Pozdrawiam.
Czy kiedykolwiek żałowaliście zakupu skody?[glow=darkred:6d1e9671fb][/glow:6d1e9671fb][glow=red:6d1e9671fb][/glow:6d1e9671fb][glow=orange:6d1e9671fb][/glow:6d1e9671fb]
Powiem Ci 18 wrzesnia kiedy minie jej rowne 3 lata i zrobie przeglad na 75tys km. W sumie sa dwa auta w domu to przebiegi spadly, jeszcze tak 4-5lat temu to 40-50tys bylo w ciagu roku, a teraz coraz mniej.
Na dzien dzisiejszy pomimo kilku wpadek to ja jestem very happy wzgledem auta za duzo grubsza kase, ktore ciagle sie psulo.
hmmm skode mam dopiero rok a juz pekła mi szyba,połamał sie stelaz siedzenia a i mechanizm od zagłowków tez juz był robiony jezeli chodzi o silnik to narazie spoko :diabelski_usmiech mam nadzieje ze tak zostanie....
natomiast wczesniej miałem golfa 4 i przez cztery lata non stop cos siedało,zaczynajac od maglownicy zeby było smmieszniej zjebała sie miecha po gwarancji i juz nieuznali niechce mi sie wymieniac ale było tego duzo!!!!!!!!!
[ Dodano: Czw 01 Wrz, 05 10:27 ]
aha a robie rocznie ok 50 tys km
złego słowa powiedzieć nie moge, za chwile 130tyś, ponad dwa lata w naszych rękach, jedyne co to stabilizatory, przerywacz kierunków (jeden na gwarancji teraz sie pierdzieli ale sie znowu uspokoił :P ) i teraz chyba przepływomierz :? tak poza tym tylko olej sie zmienia i paliwo dolewa
Ja tam wiecej Skody nie kupie :| Non stop cos sie dzieje... teraz np. po 5 tys pekla tarcza sprzegla :evil: mechanik jak to zobaczyl to zalamal rece... ogolnie tarcza w zajebistym stanie, bo przeciez nowa, a w jednym miejscu mega pekniecie... wlasnie dlatego biegi nie chcialy wchodzic :evil: i znowu awantura i reklamacje... mam nadzieje ze je uznaja...
ja tylko raz mialem jej dosc
jadac sobie trasa na siedlce w jednym miejscu wystawala stodzienka
biorac ja miedzy kola nie wiedzialem ze to bedzie bardzo droga podroz
a skody mialem dosc jak mi panowie w serwisie powiedzieli ile mnie nowa iska z wymiana bedzie kosztowala
SZŁEM BOKIEM BO NIE SZŁO INACZEJ IŚC
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców
U mnie do chwili osigniecia 200 tys nigdy nie zalowalem zakupu. Teraz niestety przyszedl czas na pewne koszty :evil: ale niech kazde auto przejdzie taki przebieg wymieniajac tylko olej i gumy stabilizatorow za 50 zl :diabelski_usmiech
Szykuje sie wymiana sprzegla, amortyzatorow, sprezyn, serwo kierownicy.....
BMW E46 320d by MT 184PS@406Nm
CR-V 2,2 i-ctdi
Perfectservice by Dobrygrześwawa
Mnie zwatpienie naszlo gdy autko samo z siebie zaczelo lapac bardzo wysokie obroty (albo przeciwnie - samo z siebie gaslo),a pozatym jezdzilo jakby pewna czesc konikow mech. poszla sie jeb@!# i zaden serwis nie byl w stanie powiedziec mi co sie dzieje. Wtedy moj zachwyt autkiem ulegl zachwianiu.
Ale po wymianie czujnika tempretatury wszystko wrocilo do normy. Znaczy sie jest
ja tam mam dopiero roczek i 48tys i jestem zadowolony. spalanie ok. dynamika tez ( po chipie jeszcze lepiej) .. jedynie lakier do dupy !! rysuje sie i juz 3ci raz lakierowali mi klape na gwarancji :roll:
Na razie jestem zadowolony.
Miałem tylko jedną chwilę zwątpienia w moją octę, jak mi pękł kolektor wydechowy ( 3 tygodnie po gwarancji ), ale SAP poprawiłą mi humor jak zaproponowali , że zrefudnują 70 % kosztów k
tomi98, czy mi sie wydaje czy masz predkosciomierz jakiś `inny` ? u mnie jest wyskalowane do 240...
i robie małą poprawke tego co napisałem wyżej - już sie zepsuło ! Pisałem o tym na forum technicznym( http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=30334#30334 ), nie wiem czy dobrze powtorze - elektryczny regulator zaworów... :? a do tej pory szło tak pięknie...
MarcinJ, chyba nie ma takiej osoby która powiedziała by na forum ze O1 jest brzydka racja mimo tylu lat dalej dba o siebie , modle się aby nie weszły takie samochody typu Roomster :/ to już było by przegięcie ze strony Skody
tomi98, czy mi sie wydaje czy masz predkosciomierz jakiś `inny` ? u mnie jest wyskalowane do 240...
i robie małą poprawke tego co napisałem wyżej - już sie zepsuło ! Pisałem o tym na forum technicznym, nie wiem czy dobrze powtorze - elektryczny regulator zaworów... :? a do tej pory szło tak pięknie...
witam
przejechałem Octavią ok 12t km (wersja RS 1,8T 200KM/300Nm) i moje zdanie jest bardzo negatywne o tym aucie.
Auto jest BEZNADZIEJNIE nisko zawieszone - nie ma możliwości zaparkować na chodniku który ma krawężnik podniesiony o 10 cm, na koleinach parę razy szorowałem środkowym mocowaniem silnika,
zawieszenie bardzo twarde i źle tłumi nierówności. samochód jest podsterowny
W środku jest mało miejsca (nie mówię o tylnej kanapie gdzie dziecku w foteliku nie mieszczą się nogi),
Podłokietnik - gdy się go ustawi w poziomie - jazda jest mało wygodna, gdy się go podniesie - nie można położyć plecaka, teczki na tylną kanapę
samochód ma 3 lata i wychodzi korozja na tylkej klapie pod szybą (wersja kombi) !!!
a teraz rzeczy, które mi mniej przeszkadzają:
mało wydajna klima, niewygodne fotele, przyciski od szyb w drzwiach (powinny być przy lewarku zmiany biegów!!!), silnik już po tuningu nie zapewnia dalej przyjemnej jazdy, spalanie wg humoru od 8 do 12 w mieście, wystój wersji RS jest okropny pomijam już białe wykończenia, ale pseudo kewlarowe plastiki wręcz odrzucają,
czas na plusy auta
ma dobre światła (ksenony),
ma bardzo dobre seryjne hamulce przód 312 mm a tył ? ale wentylowane !!!!
ma bardzo duży i praktyczny kufer
ma nawigację co czasami pomaga
podsumowując: drugi raz tego auta bym nie kupił, wg mnie samochód musi być użyteczny i przyjazny dla kierowcy, a niestety skodzie tego brakuje,
teraz muszę poczekać do zimy aż minie 6 mcy od zakupu i dopiero będzie można zmienić auto. Następne będzie napewno wysoko zawieszone.
pozdr
aero, O nie wygodne fotele, stary ja Ci moje z Eleganca podaruje w zamian za tamte, zawieszenie tez dostaniesz seryjne z pakietem na bezdroza :diabelski_usmiech
Przeciez to jest RS a nie wersja na dojazdy do kosciola. :idea:
Dlatego mowie, ze takie Evo lub Impreza siedzi wysoko, ale jest wystarczajaco sztywna zeby nie bujac na dziurach.
Zamieszczone przez aero
przyciski od szyb w drzwiach (powinny być przy lewarku zmiany biegów!!!),
Tos mnie rozsmieszyl, chyba francuskimi samochodami jezdziles do tej pory. Logiczne jest dla kazdego, ze jak otwiera okno to korbka albo guzik jest przy drzwiach, a nie gdzies ukryty w aucie.
witam
przejechałem Octavią ok 12t km (wersja RS 1,8T 200KM/300Nm) i moje zdanie jest bardzo negatywne o tym aucie.
Auto jest BEZNADZIEJNIE nisko zawieszone - nie ma możliwości zaparkować na chodniku który ma krawężnik podniesiony o 10 cm, na koleinach parę razy szorowałem środkowym mocowaniem silnika,
zawieszenie bardzo twarde i źle tłumi nierówności. samochód jest podsterowny
W środku jest mało miejsca (nie mówię o tylnej kanapie gdzie dziecku w foteliku nie mieszczą się nogi),
Podłokietnik - gdy się go ustawi w poziomie - jazda jest mało wygodna, gdy się go podniesie - nie można położyć plecaka, teczki na tylną kanapę
samochód ma 3 lata i wychodzi korozja na tylkej klapie pod szybą (wersja kombi) !!!
a teraz rzeczy, które mi mniej przeszkadzają:
mało wydajna klima, niewygodne fotele, przyciski od szyb w drzwiach (powinny być przy lewarku zmiany biegów!!!), silnik już po tuningu nie zapewnia dalej przyjemnej jazdy, spalanie wg humoru od 8 do 12 w mieście, wystój wersji RS jest okropny pomijam już białe wykończenia, ale pseudo kewlarowe plastiki wręcz odrzucają,
Z całym szacunkiem Nie mogę się oprzeć wrażeniu, że kupiłeś RS-a przez przypadek. Większość wymienionych przez Ciebie mankamentów to immanentna cecha aut o zacięciu sportowym. No, może oprócz korozji, która jest cechą Fordów :twisted: Ale nie narzekaj na korozję, co mają mówić użytkownicy Mercedesów C-Klasa, jak zajrzą pod uszczelki...
czas na plusy auta
ma dobre światła (ksenony),
ma bardzo dobre seryjne hamulce przód 312 mm a tył ? ale wentylowane !!!!
ma bardzo duży i praktyczny kufer
ma nawigację co czasami pomaga
podsumowując: drugi raz tego auta bym nie kupił, wg mnie samochód musi być użyteczny i przyjazny dla kierowcy, a niestety skodzie tego brakuje,
teraz muszę poczekać do zimy aż minie 6 mcy od zakupu i dopiero będzie można zmienić auto. Następne będzie napewno wysoko zawieszone.
pozdr
No po Twoim podsumowaniu znowu zachodzę w głowę, kto Ci takie kukułcze jajo, jak RS podrzucił Wersje cywilne mają pewnie wiele z wymienionych przez Ciebie wad, ale nie wszystkie, więc może na taką się właśnie trzeba było decydować. Co do wyżej zawieszonych, to pewnie o SUV-y chodzi :roll: Jeśli tak, to możesz mieć za jakiś czas poczucie równie dużego rozgoryczenia, wszak uniwersalność determinuje kompromisowość, a ta z kolei wyklucza (przy nieodpowiednio wysokim budżecie) wyrazistość (w sensie in plus) w jakimkolwiek kierunku... :szeroki_usmiech
Skoda Octavia Kombi II 2005r. 1.9TDI 77kW Elegance czerń magiczna - sprzedana...
Renault Scenic III 1.4TCe 2010 - jest...
aero, samochod kupiles nowy, czy uzywany? Moze byl po jakims dzwnonie i zostal nieudolnie naprawiony
Zamieszczone przez aero
Auto jest BEZNADZIEJNIE nisko zawieszone - nie ma możliwości zaparkować na chodniku który ma krawężnik podniesiony o 10 cm, na koleinach parę razy szorowałem środkowym mocowaniem silnika,
Hmm... ja mam duzo nizej niz w RS i pod 10cm jeszcze jakos podjade
Zamieszczone przez aero
zawieszenie bardzo twarde i źle tłumi nierówności.
To po co kupiles wersje usportowiona :?:
Zamieszczone przez aero
Podłokietnik - gdy się go ustawi w poziomie - jazda jest mało wygodna, gdy się go podniesie - nie można położyć plecaka, teczki na tylną kanapę
Moglbys jasniej? O jakim Ty samochodzie mowisz? Napewno o Octavii :?:
Zamieszczone przez aero
przyciski od szyb w drzwiach (powinny być przy lewarku zmiany biegów!!!)
:haha: zostawie to bez komentarza
Zamieszczone przez aero
silnik już po tuningu nie zapewnia dalej przyjemnej jazdy
Juz ja widze ten "tjunink" :haha:
Zamieszczone przez aero
spalanie wg humoru od 8 do 12 w mieście
A ile powinno wedlug Ciebie palic 1.8 z turbosprezarka i jeszcze jak piszesz, ze ma 200KM? :lol:
A ile powinno wedlug Ciebie palic 1.8 z turbosprezarka i jeszcze jak piszesz, ze ma 200KM?
TDI z taką mocą pali 7 :P buhahah
aero nie kumam o co kaman ?? Nikt Ci nie powiedział że wersja RS to "usportowiony" kogut ?? Wystarczyło zajrzec na forum albo poprostu popytac .. trzeba było kupic Elegance 1.8T i miałbyś wygodnie i odpowiednio :P
:diabelski_usmiech
Komentarz